Postázószoba 

  • Az árukat a küldemény feladásától számított 24-48 órán belül kézbesítjük.
  • A küldeményeket legfeljebb 15 kg súlyig szállítjuk ki.
  • A küldemény feladásakor e-mailben kap tájékoztatást a küldemény feladásáról.
  • A csomag kézbesítésének napján a csomag átvételi ponton e-mailben és SMS-ben megkapja a következőket: a csomag átvételéhez szükséges jelszót, a csomagátvételi pont címét, nyitvatartási időt, fizetési lehetőségeket.
  • Az árut az átvételi pontra történő kézbesítést követően 7 napig tároljuk (a december 1. és január 15. közötti időszakban a tárolási idő 5 napra csökkenhet). Ha a csomagot nem veszik át, azt visszaküldik a feladónak.
  • Ha tudja, hogy a tárolási időn belül nem tudja átvenni a csomagot, válaszoljon az átvétel részleteivel küldött SMS-re, és az időtartam 21 napra meghosszabbodik.

PPL

  • Az árukat a küldemény feladását követő 24 órán belül kézbesítjük.
  • A feladáskor kap egy e-mailt, amelyben értesítjük, hogy a csomagját átadtuk a fuvarozónak.
  • A küldeményt nyomon követheti azon a linken, amelyet a rendelés feladása után kap.
  • A fuvarozó csak munkanapokon kézbesíti a küldeményeket.

Hogyan válasszuk ki a megfelelő fuvarozót?

Sokéves tapasztalatunk és mindenekelőtt a statisztikák nagyon egyértelműek, mindent az "utolsó mérföld" dönt el. Mit jelent ez?

Az ügyfél elégedettsége elsősorban az utolsó fuvarozótól, a sofőrtől, az Ön kezébe történő végső átadástól függ. A fuvarozó számára ez a szállítás legdrágább és legnagyobb kihívást jelentő része, és ez az a rész, ahol a legtöbb dolog elromolhat. Mert a logisztikai folyamatokat, a debas, a válogatóüzemeket, a gyűjtővonalakat minden fuvarozó az utolsó részletig kidolgozza, de a fuvarozó arculata az utolsó sofőr az utolsó mérföldön az Ön utolsó kilométerén.

Ez igaz, az emberen múlik, az utolsó, és lássuk be, elég egy sofőrváltás az Ön leadási pontjánál a kiszállítási vonalon, és hirtelen valahogy jobban vagy rosszabbul működik a cég. Nem! A sofőr udvariasabb, ügyesebb vagy éppen az ellenkezője.

Ezért politikánk az, hogy a fuvarozók széles választékát kínáljuk, hogy Ön kiválaszthassa kedvenc sofőrjét Franta, Standa, Pavel ...

  • Próbáljon meg olyan szállítót használni, akinek a szállításával elégedett.
  • Ha olyan helyen van, ahová még soha nem szállítottak semmit, kérdezősködjön, és nézze meg, hogy kivel elégedettek.
  • Gondolj arra, hogy a szállítási költség 10 koronás különbsége nem éri meg, hogy tönkretegye az egész napodat. Mindig igyekszünk a legjobb szállítási árakkal rendelkezni.

Hogyan segíthetjük a gyors átadást?

  • Hordozói alkalmazások vagy webes hivatkozások használata
    A fuvarozók javítják a végső kézbesítés kényelmét, a DPD például lehetővé teszi, hogy lásd, hol van a sofőr, küldj neki üzenetet, hogy megkönnyítsék egymás számára a kézbesítést.
    Tudta, hogy a szállítás utolsó méterei a fuvarozónak a kiszámított szállítási költség akár 55%-ába is kerülhetnek? Annál is inkább érdemes befektetni a szállítás ezen részének kényelmébe és hatékonyságába.
  • Vezető = ember
    A sofőrök is csak emberek, naponta 80-200 szállítást végeznek, és ez rengeteg munka. Légy kedves velük.
    Tudod, hogy a segítőkészség sosem marad egyoldalú, még ha nem is feltétlenül segít neked azonnal, a következő alkalommal a sofőr annál jobban fog igyekezni.
  • Inkább közvetlenül a webáruházban fizetnek az árukért
    Inkább közvetlenül a vásárláskor fizet, egyetlen sofőr sem szeret egy csomag pénzzel vezetni.
    Tudta, hogy a járművezetők működési rendje arra kényszeríti őket, hogy biztonsági okokból megálljanak a vezetésnél, és a bevételt a legközelebbi bankban adják át? Annak is kevesebb ideje van a kézbesítésre.
  • Készítsd elő a készpénzed
    Ha az utánvét mellett dönt, tartsa készenlétben a készpénzt, vagy fizessen bankkártyával.
    Tudta, hogy ha egy sofőrnek csak 30 másodpercbe telik készpénzt váltani minden egyes ügyféllel, az egy óra idő az egész napra?
  • 24 óra
    A legtöbb szállító garantálja a normál másnapi kézbesítést. Bár az ország egy viszonylag kis területén a logisztika így van kialakítva, ne bízzon benne 100%-ban, és ne halassza a vásárlást az utolsó pillanatra.
    Víte, že zbytečný stres způsobený touto situací vám rozhodně doručení neuspíší?