Az árukra vonatkozó követelések

Arra törekszünk, hogy minőségi termékeket vásároljunk az Ön számára jó hírű gyártóktól, kiemelten kezelve a minőségi gyártást és az alkatrészbázist. Nagy gondot fordítunk a reklamációs visszajelzések belső ellenőrzésére, és az átlagon felüli reklamációs gyakorisággal rendelkező tételeket kizárjuk kínálatunkból. Ez számunkra, de legfőképpen ügyfeleink számára olcsóbb. Történetünk alapján garantálhatjuk, hogy nem habozunk kivenni egy terméket a kínálatból, még akkor sem, ha az egy prémium kategóriás Canon termék.

Ha még mindig igényt tart a tőlünk vásárolt fotófelszerelésre? Semmi gond! Az egész reklamációs folyamat, ahogyan azt mi előkészítettük Önnek, gyerekjáték.

Számíthat ránk, hogy mindent megteszünk a reklamációjáért, és ami a legfontosabb... gyorsan!

Írjon nekünk a következő e-mail címre: info@oehling.cz
Adja meg a reklamáció okát és a címét.
Ha van fotója a reklamált termékről, kérjük, küldje el nekünk. Ez felgyorsítja a reklamációs folyamatot.
Problémájával ügyfélszolgálatunk intenzíven foglalkozik majd.
Ha vissza kívánja küldeni az árut, kérjük, küldje el nekünk hagyományos vagy kereskedelmi csomagküldő postával vagy futárral.
A csomagot a futár fogja eljuttatni hozzánk.
Mi elbíráljuk a reklamációt.
Minden gyorsan és egyszerűen megy!

Az áru elküldése a Shop4u, s.r.o. raktár címére:

Pack4you - Shop4u, s.r.o., Na Pántoch 18, 83106 Pozsony, Szlovákia

Kérjük, a reklamált áru elküldése előtt vegye fel velünk a kapcsolatot.

Kérjük, hogy a reklamáció elküldése előtt vegye fel velünk a kapcsolatot.

A gyártó, egy meghatalmazott szervizközponton keresztül, az áru importőre vagy egy meghatalmazott személy dönt arról, hogy a reklamáció jogos-e vagy sem. Véleményükről minden esetben írásos nyilatkozatot adnak ki. Természetesen ez papírmunka, de mi mindezt elintézzük Önnek, hogy minden tökéletesen menjen.

Ha a reklamáció jogos, akkor a döntést követő 2 munkanapon belül küldünk Önnek egy javított terméket, egy új darabot, vagy átutalással visszatérítjük az árát az Ön bankszámlájára. Ezenkívül jogos reklamáció esetén Ön jogosult a postaköltségek ésszerű mértékű visszatérítésére.

Ha a fenti összefoglaló tájékoztatásban nem talált választ a reklamáció folyamatával és kezelésével kapcsolatos kérdéseire, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a info@oehling.cz e-mail címen, vagy hívjon minket a +420702012212 telefonszámon.

A szerződéstől való elállás és az áru 14 napon belüli visszaküldése

A magánszemélyek 14 napon belül visszaküldhetik a nem használt termékeket az eredeti csomagolásban. FIGYELEM - ha üzleti személyazonossággal vásárolnak, az árukat nem lehet visszaküldeni.


Az áru rendben van, de nem felel meg Önnek? Semmi gond. Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:


1. Írjon nekünk e-mailt a info@oehling.cz címre, vagy hívjon minket munkaidőben a +420702012212 telefonszámunkon, hogy tudassa velünk, hogy visszaküldi a terméket.

2. Küldje el az árut a Shop4u, s.r.o. raktár címére:

Pack4you - Shop4u, s.r.o., Na Pántoch 18, 83106 Bratislava

3. A visszaküldött áruk átvétele

4. Ellenőrzi az állapotát

5. A fogyasztó e-mailben történő értesítése arról, hogy az árut átvették és a pénzt visszatérítik. Ha a fogyasztó nem adott meg számlaszámot. Kérje el azt.

6. Jóváírást állít ki.

7. Térítse vissza a pénzt a fogyasztó számlájára.